2007. december 13., csütörtök

Néhány kép Editnek

Kedves Edit!


Köszi az érdeklődést! Hálából pár mosolykép a piciről, remélem, a többiek is örülnek majd neki. (Kattintásra nagyíthatók.)

A többieknek (is):

ÚJ! Nicki már 2,5 hónaposan visszamondja, hogy "apa". Természetesen a "p"-t még nem tudja kiejteni, de mond helyette elnyújtva valamit, mindig ugyanazt, stabilan. Még a versenytárs (anya) is elismeri, hogy" apá"-t mond, ami nagy szó, hiszen a gyerekek úgy 8 hónapos kortól kezdenek beszélni és akkor is csak az utolsó szótagot ismétlik vissza.

(Persze nem kell mondjam, hogy nagy munkám fekszik benne...)

Az a célom, hogy a gyerek 8 hónaposan már azt tudja mondani: - Anya, adj pénzt apának! (Ugyanis ki tudna ellenállni egy ilyen édes kisgyerek kérésének???) :)


























































4 megjegyzés:

FaBRiK írta...

Gratula! Jó nevelés! Gondolom a teljes mondat, amit tanítasz neki az az, hogy "Apa! Kérsz mégegy sört?".
Jó úton haladsz.

És bár nem akarom Nicki érdemeit csökkenteni, de annak ellenére, hogy a névmemóriám nagyon rossz, a Te nevedet elsőre elsajátítottam én is. Hasonlóképpen a kódodat... :-)

Homa Péter írta...

Kívülállóknak: Fabrik itt arra céloz, hogy anno, amikor még nagyon korlátozott volt a megjegyzésmező a T-Com hibabejelentő rendszerében, akkor én mindig teleírtam.
Hát most mit tegyek, ha mindig nekem jöttek a nehéz esetek?
Amúgy a mai napig úgy gondolom, hogy a hibadokumentálás alapjait én teremtettem meg a cégnél.
A WFMS-nél már nem is merték korlátozni a bejegyzés hosszát.
Talán ... nem véletlenül!

Hunorka írta...

Gratulálok a gyerekhez,gyönyörű és láthatóan okos.
Apukájának rendkívüli humora van ,nagyon tetszik,Véletlenül keveredtem ide de örülök neki.Sziasztok

Homa Péter írta...

Kedves Hunorka!


Köszi, és szívesen látunk máskor is! :)


Üdv.:

Petyesz