2008. április 20., vasárnap

Lássuk a 90 napos diéta eredményét!

Kedves Barátaim! (Ismerős ez a megszólítás?) :)

A mai napon véget ért a 90 napos diéta, mely nekem egy január eleji betegségem miatt újraindult, így 110 napos lett. A diéta alatt újra átérezhettem, hogy mennyire fontos a helyes táplálkozás, hiszen a 10 kg-os súlycsökkenést és 13 centiméteres derékbőségcsökkenést kifejezetten csak a táplálkozásra történő odafigyeléssel értem el. Soha nem értem még el ilyen erőteljes súlycsökkenést az elmúlt két diéta során, és soha nem voltam korábban 70 kg alatt. A régi nadrágjaim most újra jók rám és a tükörben sem kell úgy éreznem, mintha terhes lennék, a tükörtojás hatásról már nem is beszélve. :)
A ciklikus 90 napos diétákat két éve kezdtem el, amikor 82-83 kg-ot mutatott reggelente a mérleg és akkor elhatároztam, hogy visszafordítom a visszafordíthatatlant. Azóta a 90 napos diétákkal évente egyszer sikerül karbantartanom a súlyomat és még a nagy zabálások időszakát követően is vissza tudom nyerni a korábbi súlyomat. Sőt! A korábbi két diétával az elmúlt két évben legfeljebb 70,9 kg-ra sikerült csökkennem, most viszont 67,9 kg-ra. Szerepet játszott ebben az is, hogy a korábbitól eltérően most minden ciklusban bevállaltam egy víznapot, amikor csak vizet iszom, viszont abból aznap 4,5 litert, hogy ne legyek éhes. Így a ciklusok nálam nem négy, hanem öt naposak voltak. Január 1 óta kereken 20 víznapot csináltam végig, egyetlen bűnbeesés nélkül, azaz az év eleje óta a napok 18%-ában böjtöltem. A víznappal kifejezetten jó érzés kitisztulni és megmondom őszintén, már egy víznap után sem vagyok éhes, inkább csak az ízeket kívánom.

Örülök, hogy eljött a tavasz végre, mely a természet megtisztulása mellett számomra belső megtisztulást is hozhatott. Ennek örömére ma életemben először Milka Túró Rudit ettem, mely - mint azt már minden olyan új termékkel kapcsolatban megfigyeltük, mely nekünk ízlik - hamarosan eltűnik a sarki CBA kínálatából. Élvezzétek, élvezzük a tavasz minden gyönyörű pillanatát! :)

Nincsenek megjegyzések: