2008. április 19., szombat

Mostantól: megjegyzések moderálása :(

Sajnos az internet veszélyei a blogokat sem kímélik. Az elmúlt hetekben egyre sűrűbbé váltak a SPAM-ek, illetve a rosszindulatú szoftvereket üzemeltető oldalakra hivatkozó hozzászólások, melyek nyilván nem az én bloglátogatóimtól származnak, viszont nekik szólnak. Igyekeztem ezeket kitörölni, de képtelenség az egyre több bejegyzésemet folyamatosan mind végigfutni, hogy melyik bejegyzés rosszindulatú (tekintve, hogy a Blogger nem támogatja a bejegyzések időrendiségének listázását).
Bár felfogásomból eredően nem szeretek senkit sem korlátozni a véleményében, de mostantól a blogom védelme érdekében kénytelen vagyok mégis előzetes engedélyhez kötni a megjegyzéseket.
Kérlek Benneteket, nézzétek el nekem azt a kényelmetlenséget, hogy a bejegyzésetek csak az én engedélyezésem alapján jelenhet meg. Ígérem, hogy senkit sem fogok korlátozni a véleménye rögzítésében!

Köszönettel:

Péter

Nincsenek megjegyzések: