2007. szeptember 17., hétfő

Fotómasina


Tekintve, hogy az előző, olcsó kategóriás fényképezőgépünk alkalmatlan volt a használatra, kénytelenek voltunk új gépet venni, hogy az elkövetkező napok eseményeit megörökíthessük. Norbi ajánlatára vettük, nagyon jó gépnek tartom, másoknak is ajánlom:
http://www.canon.hu/html/termek/fr_termek2.html

Íme pár kép a tegnapi napról, amikor megünnepeltük Szilvi születésnapját. Feltöltés előtt átméreteztem, hogy ne kelljen megákat letölteni, a minőséget pedig még ne nézzétek, hiszen egyrészt még nem is tudjuk kezelni ezt a sok gombot :), másrészt pedig igyekeztem vakumentes képeket készíteni, így zajosabbak lettek. Cserébe a színek olyanok, mint az életben.




Egész fantasztikus képeket lehet csinálni ezzel a géppel. Ez például - ki sem találnátok - a farmerem olyan közelről, amilyenről én még sosem láttam. :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A felső kép(talán pizza)jól néz ki.Valami spenónszerűség van rajta?Leírhatnád kicsit részletesebben..köszi

Homa Péter írta...

Hűha! Már rég volt, nem emlékszem. Csak azt tudom mondani, hogy a Venezia Trattoria nevű étteremben ettem: http://www.trattoria.hu/hu/index.php