2008. június 10., kedd

Allergodil

Már sok-sok éve a születésnapomra érkezik a szénanáthám, hogy egy hónapig uralkodjon rajtam. A gyakori tüsszentéssel és állandó szem-viszketegséggel járó kór ellen ezidáig nem találtam ellenszert, bármit próbáltam is, bár allergiavizsgálaton még nem voltam.
Nemrég bementem a dunakeszi Auchan gyógyszertárába. Mondom a gyógyszerésznek, hogy allergia ellen szeretnék venni valami vénynélkülit. Erre közli, hogy van X, Y meg Z fajta. Mondom, értem, de mi a különbség, segítsen már! A válasz: igazából semmi különbség nincs. (Még hogy kérdezze gyógyszerészét...) Végül még egy próbálkozás után, hogy ne tököljünk tovább, mondtam neki, legyen Allergodil, mert azt láttam a reklámban. (Ez olyan anyukám-féle vásárlási attitűd.) :)
Na, hát kipróbáltam és nagyon bevált. Az orrsprayt és a szemcseppet reggel meg este kell 1-1 befújásra, ill. 1-1 szemcseppre használni és ez egész napra/éjszakára elég. Csak azért írtam le, hogy hátha másnak is segít, akinek ilyen baja van.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én meg 16 éves korom óta küzdöttem az allergiával. Augusztusban már a falat kapartam, ekkor mentünk mindig nyaralni tengerpartra. Ott elmúlt, aztán hazajöttünk és 2-3 héten belül kötőhártya gyulladás, ekkor mindig kaptam egy "lórugás" reuma injekciót, ami elmulasztotta. Semmilyen gyógyszer nem volt jó (Claritin, Zirtek stb.)
Tavaly Tünde unszolására Lenkeizni kezdtünk. Az allrgia kezdetekor elkezdtem 6 gramm C vitamint szedni és egyfajta lórugás Kálcium-Magnézium mixet. Még csak nem is viszketett a szájpadlásom.
Szóval kezdek hinni Szent-Györgyi Albertnek: "A vitaminok olyan anyagok amelyek akkor betegítenek meg, ha nem vesszük be őket."

Azaz soha többet allergia gyógyszerek.