2008. december 23., kedd

A fogyasztói társadalom előnyös is lehet...

Na neeeeee Homa Péter, ne nyomd itt nekünk az ideológiai rizsát, tegyél csak fel minél több babás képet, a véleményedet meg tartsd meg magadnak! - mondhatjátok. Na ja. Csakhogy álljunk meg egy szóra!

Épp kéjes bevásárlásomat intézem az újpalotai Tescoban, amit utálok, mert nagyon szegény az áruválasztéka. Ma épp kartonpapírt nem kaptam, meg celluxot. Máskor meg mást nem. Na de amint épp sompolygok a kenyérpult felé, mit látok? Egy akciós kosár, rajta a felirat: 50%. Na mondom, ezt megnézem, bár pénzem úgysincs, felesleget meg nem veszek, de azért...

Ne félj, mindjárt másképp gondoltam, amikor megláttam az árcimkét: 50% kedvezmény igen, az angol DVD szótár 30 Ft helyett most csak 15 Ft!!! Egy pillanatra azt hittem, időutazásban vagyok, tudtomon kívül visszaröppentem a szocializmusba. Aztán eszembe jutott, hogy ilyen olcsón még Fabrik se tudna, ami pedig nagy szó! Csak ez után jutott eszembe, hogy téves is lehet az ár, pl. lemaradt két nulla a végéről. Vagy egy. Megtöröltem a szemüvegem, de még mindig 15 Ft volt. Rohanok az árukód olvasóhoz, de az nem ismeri fel. Megyek a pénztárba, direkt mondom a pénztárosnak, nézzük már meg, ez tényleg 15 Ft? Azt mondja, annyi, ha ez van ráírva!

Na egyből megvettem vagy hatot, ennyi pénzért egyáltalán nem felesleges, jó helye lesz még annak akár ajándéknak is (valakinek már egyet meg is ígértem, bevallva, hogy ez bizony 15 Ft volt).

Belenéztem, 5 témakörben témakörönként 40-60 szót tanít meg ábrával, leírással, kiejtéssel, majd ezt szituációkban (rajzokon) gyakoroltatja, ismétli. Ennyi pénzt egészen biztosan megér!

Az ügy csattanója, hogy ráleltem 99 Ft-ra leértékelt akciós Luminarc helyes kis zöld üvegtányérokra is, gondoltam, 4 ebből is jöjjön, ha már ilyen jó napunk van. Hát jött is, darabonként 399 Ft-ért, itthon vettem észre. A végárból nem tűnt fel, mert több dolgot is vásároltam.

Tanulság: ne hagyd, hogy egy 15 Ft-os nyelvoktató DVD-től annyira bepárásodjon a szemüveged a meghatódottságtól, hogy egy másik akciós árra ne kérdezz rá a pénztárnál!!! :)

Nincsenek megjegyzések: