2007. október 21., vasárnap

Nicki reflektorfényben

Kedves Nénikbácsik!

Bár sokat kellett várni rám, de ismét itt vagyok! Mindjárt egy hónapos vagyok (a fenébe is, már most hogy öregszem, mi lesz később)! :)

Először is, egy nyelvöltés apának a múltkori kiságyas képért. Sokaknak nem tetszett, igazuk van, ráadásul a Magyar Kiságytanács is tüntetést szervez apa ablaka elé (mindig oda, nem értem), és öt, nevüket nem vállaló gyermekpszichológus is nyílt levelet fog kiadni. Na végre, nem a politikáról beszélnek az emberek.









Na, ezen nagyon gyerekarcom van, ugye? Nem-nem, csak a fényképezőgép lencséje torzít! Igazi, 100%-os nőci vagyok, de a bizonyítékot csak a személyes látogatók kiváltsága megtekinteni! :)









Apa letett, hogy lefényképezzen. Megadom magam!









Szilvi néniéktől kapott pihe-puha lepedőn:









Jajj már! (Ezt Johnny bácsitól tanultam!)









Felőlem mehet...!









Apa nem hajlandó kijavítani a képeken az anyatejes kiütéseimet az arcomon. Felelőtlenség így kitenni engem a világhálóra!!! Tiltakozom! Mi a Nőtanács webcíme?









Az Angéla nénitől kapott babakocsiban, végre szabad levegőn!









Csak megsúgom, Nénikbácsik, épp a Nagyi karjaiban vagyok!!!












Akinek nem tetszem, az ne nézze a képeimet! Bibibíííí!!!












Gyanús nekem apa közeledése ezzel a fényképezőmasinával... szerintem ez a pillanat is a világhálón végzi... :(

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Biztos, hogy anyatejes kiütés? Nem pubertál???

Homa Péter írta...

De, csak nem akartam ezzel kezdeni, mert úgysem hinnék el.
Viszont Te még mindig az anyatejtől vagy kiütéses, legalábbis szellemileg.
Ez azonban nem baj, mert én is ilyen vagyok. Egyedül tök sz@r lenne az univerzumban, na de így...! :)

FaBRiK írta...

Nos, Te viszont szombaton mástól leszel kiütéses. Mondtam nekefd, hogy ne keverd a sört és az öklömet, mert nagyon kiüt!!! :)

Homa Péter írta...

Lárifári! Bár én nem vagyok egy Győzike (tudom, gyenge volt), de győzni én fogok, méghozzá kiütéssel, kispofám! Üdv.: Nagypofa