2007. november 29., csütörtök

OKOSkártya - volt, nincs


Kaptam egy OKOSkártyát én is a tavalyi induláskor, igazából reklámfogásból osztogatták. Nem nagyon kellett, de elfogadtam, gondoltam, majd meglátjuk. Aztán nem láttuk meg, egyetlen tranzakcióm sem volt vele, ugyanis más banknál használok hitelkártyát és ott jó,  betéti kártyám meg már eleve volt a Raiffeisennél.
Na, 3 napja felhívnak, hogy látják, hogy nem használom, ezért megkérdeznék, hogy kell-e, mert különben nem terhelik be az éves díjat, pontosabban jóváírják.
Mondom, hogy nem, mert a hitelkeretre nincs szükségem, betéti kártyám meg van másik, ami olcsóbb, akkor miért fizessek többet.
OK. A csaj közli, hogy akkor megszüntetik. Gondoltam, milyen figyelmesek, hogy előre szóltak.

Másnap felhívnak a banktól, ez már a telefonos ügyfélszolgálat. Hogy van ez a panaszom, és akkor most meg szeretném szüntetni a kártyát. Mondom, ácsibácsi, nincs itt semmiféle panasz, ők kezdeményezték és tényleg nem kell. De csak a hitelkeretes OKOSkártya nem kell, a Visa Electront ne szüntessék meg!
Nem-nem - jön a válasz - azt úgyis lecserélik. Mondom, 2009. decemberében jár le az enyém. Azt mondja a csaj, ha most, decemberben lesz az évforduló, akkor már most lecserélik Start OKOSkártyára, ami hitelkeret nélküli OKOSkártya, meg fogom kapni postán. De ehhez az kell, hogy intézzem el a telefonos ügyfélszolgálaton. Átkapcsol, nyomjak 1-est, majd 3-ast.
OK. Nem nagyon értem, most mi van, ha maguktól úgyis lecserélik, de jól van. Nyomok 1-est, majd 3-ast. Választható menü: befektetések, értékpapírszámla. Na jó, itt tuttira nem intéznek nekem semmit. Próbálok visszajutni a főmenübe. Nem lehet. Erre operátort kapcsol a rendszer.
Egy ideig várom a zene alatt az operátor bejelentkezését, aztán leteszem, a franc fog ezzel bíbelődni, jó volt nekem, ahogy eddig is. Majd megkapom postán az új OKOSkártyát, oszt jónapot!

Ma hívnak a Raiffeisen fiókomból, hogy most akkor nekem kell-e kártya vagy sem, mert volt itt ez a panasz. Mondom a srácnak, nincs panasz, legfeljebb valami félreértés. Mondja, hogy nem fontos elmesélnem a történetet, itt csak ez az egy kérdés van. Mondom neki, mégis inkább elmesélném.
Elmesélem.
A sztori végére kiderül, hogy most már semmilyen kártyám nincs a rendszerben. Van a kezemben egy le nem járt Sokoldalú OKOSkártya és egy tök érvényes Visa Electron, amihez senkinek nem kellett volna nyúlnia, de valamilyen jótét kéz már ki is lőtte a 2009. december 31-ig érvényes kártyámat a rendszerből, hogy majd úgyis kapok Start OKOSkártyát helyette. Viszont a jótét kéz - valószínűleg tévedésből - törölte az új OKOSkártyámat is. Úgyhogy a két régi kártyám már nem érvényes, újat meg nem kapok.

Remek. Alternatíva? Mondja a srác, hogy akkor be kéne mennem egy fiókba... Na, egyből feláll minden szőrszálam, mint egy macskának, ha támadásra indul: NEEEEE!!! Nehogy már bárhová bemenjek, mert az összes kártyámat törölték! (Persze az új kártya éves díját már beterhelték.)

A srác itt kissé bűnbánó lesz. Először esik ki a száján, hogy ők hibáztak, meg hogy elnézést kér, és felajánlja, hogy ha most megigénylem a telefonos ügyfélszolgálaton, akkor szóljak vissza neki, de nem is, ne szóljak, majd ő figyeli a rendszerben az igénylésemet és akkor...

Na, így kell két érvényes bankkártyát elveszíteni a bankomnál pár óra alatt... Mindenesetre remélem, ez a sztori vége...! :) (Majd meglátjuk!)

3 megjegyzés:

csnorbert írta...

Jópofa sztori.
Az én Busi kártyám ügyében annyi van, hogy kaptam a banktól egy levelet (papír), amiben tájékoztatnak, hogy az esetet nyilvántartásba vették x számmal és majd tájékoztatnak, ami eltarthat 120 napig is.
A kártyaszámlám most -15e Ft-ban van, letiltás és újragyártás miatt, juszt sem teszek rá lóvét amíg ki nem derül, jóváírják-e.
Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a vége de nem sok jót remélek :(

FaBRiK írta...

Tudod, szeretek überelni. A múltkor emlegettem, hogy ha a T! csoporttal kerülök össze, abból mindig többhavi baj van, akármilyen egyszerű eset is (pl. áthelyezés).
Nos most elhagytam egy T-t. Ebből is baj lett. Bementem a T pontyába, hogy akkor távoznék a Vodkába. Ekkor kiderült, hogy amikor elhoztam az előző cégtől az előfizetést, akkor betettek egy olyan díjcsomagba, hogy most a gatyót is fizetem, de ez még lehet az én hibám is.
Na mindegy, Vodkánál leadattam a céggel a T-s papírt, hogy mehetek. Tegnap 18-22 között volt az időrésem. Azóta se voda, se T. Felhívtam vodát. Aszonták, hogy nincs akadálya, hogy átvegyék. Mondom, akkor tegyék. Erre: ahhoz, hogy meg tudják nézni, kell az új 70-es moilszám (kiderült, hogy ideiglenesen ilyen is van), meg az ügyfélkód. Mondom: telefonszámot ők nem adtak, az ügyfélkódot meg én nem tudom, mert céges. Akkor nem tudnak segíteni. Szal most épp megoldás és telefon nélkül vagyok.
Ja, a vodának szolgáltatunk és én vagyok az egyik eszkalációs pont, így a voda most nem tud értesíteni, ha valami gond van...

Hunorka írta...

Ezek a magyar viszonyok mostanság és ez sajnos senkit sem vigasztal.
Ne akarjatok Földhivatalba se menni csak ha nagyon muszáj és ez érvényes lehet a hivatalok nagy részénél.
Van még dolgunk a rendbetétellel!