2008. július 3., csütörtök

Fekete Google

Kaptam többféle értelmezést, hogy miért választottam a feketét új háttérnek, pl. a hangulatomat mutatja, exkluzív, stb.
Kétségkívül van bennük valami, de leginkább egyszerűen azért választottam, mert tetszik. Kifejezetten ilyet szerettem volna.
A trendek lehet, hogy a fehér felé tartanak, de ugyanakkor ne feledkezzük meg a fekete Google-ról sem, mely nem csak elegáns, de meg is takarít a fehérhez képest, ugyanis a fehér háttérrel a monitorok többet fogyasztanak és sok kicsi sokra megy. A fekete Google folyamatosan számolja, hogy segítségével hány wattórát takarított meg a világ. Használd Te is ezt: http://www.blackle.com/

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bár jó kezdeményezésnek tartom a fekete Google-t de szerintem baromság. Minthogy az LCD/Plazma irányban tartunk, lassan a működést jelző LED fogyaszt a legtöbbet.