2008. augusztus 11., hétfő

Vezetékes telefonszámok szolgáltatói

A minap véletlenül belebotlottam abba, hogy fogalmam sincs: a vezetékes vonalról T-Com-os számot vezetékes hívok-e? A kérdés azért fontos, mert olyan díjcsomagunk van, melyben csak a T-Com-os vezetékes számok hívása díjmentes. Na, gondoltam: majd az internet megoldja!

Hát szerintem 1-2 órát is eltöltöttem, keresgélve a különféle távközlési honlapokon, és a Google-ban is persze, de mindenhol csak abba botlottam, hogy a mobil számok mindegyikének szolgáltatója lekérdezhető a *126*06telefonszám# paranccsal, de vezetékes az nem!
Kérdeztem kedves T-Com-os kollégáimat is. Ők se tudják, pontosabban csak az NPSS-ben tudnák megnézni, de hát én, mezei ügyfélként ugye,... :)
Végül felhívtam az NHH-t, akik meglehetősen rövidre zárták az ügyet: a (80) 388 388-as zöld számon majd megmondják.

Felhívtam. (Ez egy T-Com-os szolgáltatás, de ezt csak én ismertem fel, ugyanis sem az automata szöveg, sem az ügyintéző bejelentkezéséről valójában nem derül ki.) És valóban megmondják! Méghozzá a nap 24 órájában, de csak élőszóban, mert gépi lekérdezési lehetőség nincs. (Egyébként: miért nincs?)

A dolog azért érdekes, mert én emlékeztem erre a lehetőségre, csak a pontos számra nem. Ám amikor ezt anno a számhordozáskor publikálták, s ennek hatására felhívtam, azt se tudták, mit akarok. Ezért gondoltam, ez az érdektelenségbe fulladt és már rég megszűnt.

De nem! :)

Nincsenek megjegyzések: