2009. január 23., péntek

Izomagy

Na, voltam a fodrászomnál. Arra még csak-csak számítottam, hogy két órát röhögni fog, de arra már nem, hogy a legkisebb közös többszörös elve alapján az összes hajam ugyanolyan rövidre nyírja! Úgyhogy most szinte csont kopasz vagyok, már nincs semmiféle "átfésülés"-re lehetőség. :(

Na de nézzük a dolog jó oldalát: ennyire rövid hajam még sosem volt, 2009 nyár rulez! :)

További származtatott előny, hogy a fésülködést cserébe holnaptól jó időre kivehetem a reggeli toalett-tükör előtti elfoglaltságaim közül. És az így nyert időt mostantól - visszavonásig - tudjátok, mivel töltöm? Juhééé, hát minden nap öt perccel tovább alszom! :)

Tanulság: ti sose vágjátok le a hajatokat saját magatok, ha egyszer nem értetek hozzá! Ez nem lenne helyes! Elég ha elkúrjátok úgy, ahogy én, és a fodrászotok úgyis levágja a többit körülötte! :)

Na megyek aludni, mert reggel indulok a telekre villanyt szerelni a pincébe. Ez már önmagában is elég nevetségesen hangzik, de én extra élményekre számítok! Elvégre - Tom Sawyer után szabadon - nem szerelhetek villanyt bármely szombaton a pincében, főképp ilyen hajjal!
Az összes macska röhögni fog...!

Nincsenek megjegyzések: